wie ben ik nou eigenlijk? goede vraag!

Natuurlijk hoort er op een persoonlijke blog ook een persoonlijk bericht. Dus bij deze!



Mijn naam is Selina Jansen, auteur van kinder- en jeugdboeken, medewerker van een studiecentrum op een middelbare school, waar we ons best doen om honderden van de mooiste jeugdboeken en romans te verzamelen, proeflezer en via deze weg ga ik een heleboel boekrecensies schrijven. 

Uiteraard zal ik hier ook het een en ander vertellen over mijn eigen boeken, een kijkje achter de schermen en het mooie proces van idee tot fysiek een boek in handen hebben. 
Ik kijk uit naar enthousiaste lezers en mooie reacties!


Ik ben te volgen op Instagram: @selina_jansen_books

Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens

Bijna bijna bijna!