#booktoknederland



 selinajansenbooks op TikTok

De laatste tijd ben ik steeds meer geïnteresseerd in mijn recensies delen op sociale media. Instagram en Facebook staan al gekoppeld en vooral via Instagram worden er steeds vaker leuke contacten gelegd. 
Daar word ik vrolijk van! 
TikTok is niet meteen helemaal mijn ding. Wie weet heeft het iets te maken met mijn leeftijd (ahum). Wie weet is het gewoon niet echt bedoeld voor mensen als mij (rustig, ietwat verlegen, niet op de voorgrond).
En toch wil ik het proberen!





Booktok

Dit komt omdat ik #booktok heb ontdekt. Het delen van boeken en recensies wordt tegenwoordig steeds meer en vaker gedaan. Jongeren worden hiermee gestimuleerd en gemotiveerd om veel leuke boeken te lezen. In de boekenwinkels zien ze het verschil vooral sinds de corona-periode. Jongeren komen met hun telefoon naar de winkel om te laten zien welke boeken ze willen lezen. deze boeken vliegen dan ook de deur uit. De slimme boekenhandelaar houdt #booktok in de gaten en koopt hier zijn boeken op in.

Recensies

Naast mijn eigen persoonlijke voorkeur is er nog meer te vinden op mijn Tiktok-account. 

- Ik laat zien welke boeken ik zelf graag lees
- Vanuit mijn schoolbieb neem ik boeken mee die populair zijn onder jeugd. Die zal ik bespreken
- Ik geef korte recensies van de boeken die ik lees, onder andere voor www.boekrecensiesblog.nl



Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens

Bijna bijna bijna!