Kijk dit !


Kijk dit nou! Liv en Lune is nu overal te koop

Mijn debuut 'Liv en Lune, nieuwe vriendschap' is nu niet alleen te koop op boekenbestellen maar ook op Bol.com. Hoe leuk is dat?
Het betekent dat het boek voor iedereen gemakkelijk te vinden en te kopen is, betrouwbaar en altijd binnen 3-5 werkdagen in huis. 


klik op de afbeelding voor de link

En wat doe ik dan nu?

Ik geniet van het bladeren door mijn eigen boek. Ik geniet ervan om reviews te ontvangen, waar ik iedereen van harte toe uitnodig. Ik geniet ervan als meiden tegen me zeggen: wanneer komt het tweede boek over Liv en Lune?

Ik zit niet stil..

Ondertussen ben ik serieus alweer druk met het schrijven van een volgend boek. Het schrijven is mega verslavend. Ik geniet bij elke letter van elk woord.
Ja, een tweede Liv en Lune boek komt er aan. Maar dat is niet het enige waar ik mee bezig ben. Binnenkort meer nieuws over mijn nieuwste project!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens

Bijna bijna bijna!