NIEUWS! ~ Gastrecensie bij boekrecensiesblog

Leuk nieuws!

Sinds vandaag ben ik gastrecensente bij www.boekrecensiesblog.nl
Ik zal hier een aantal Young Adult boeken recenseren, wat ik enorm spannend en leuk vind!
Gewoonlijk lees ik zo'n 4 tot 6 boeken per maand uit. Hoe leuk is het dat ik daarmee een bijdrage kan leveren aan zo'n leuke site als boekrecensiesblog.nl.

De Grisha - Leigh Bardugo

Voor mijn eerste gastrecensie heb ik een stuk geschreven over een geweldige boekenreeks van Leigh Bardugo: de Grisha. Dit is een fantasytrilogie die ongekend pakkend, interessant en spannend is. 
Voor mij persoonlijk is het de eerste goede kennismaking met fantasy. Het is zeker niet mijn favoriete genre. Maar met de Grisha ben ik helemaal om! Fantasy kan reuze-interessant zijn.

Wil je mijn recensie lezen? Kijk dan op deze pagina: 


Nog meer nieuws!

Alsof dit nog niet leuk genoeg is allemaal, heb ik super fijn contact gehad met Marga van boekrecensieblog.nl. 
Hier is het mooie nieuws uit voortgekomen dat we met veel plezier een samenwerking aan gaan. Dit houdt in dat ik binnenkort als vaste recensent te zien (lezen) ben op boekrecensiesblog !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens

Bijna bijna bijna!