GASTBLOG www.boekrecensiesblog.nl

 Recensie: de Bijzondere woorden van Gioia

Op Boekrecensiesblog is vandaag mijn nieuwe Young Adult recensie uitgekomen van het prachtige boek: de bijzondere woorden van Gioia.


Italiaanse bestseller

Enrico Galiano is een mega populaire Italiaanse docent. Hij schreef deze bestseller, die nu in meerdere landen in verschillende talen is uitgebracht. Als geen ander weet Galiano zich in te leven in de belevingswereld van tieners.

prachtige woorden 

Dit boek sprak me aan zodra ik het in handen had. De cover is prachtig en laat je niet los. 
Gioia verzamelt onvertaalbare woorden en zinnen. Dit alleen al maakt mij als liefhebber van elke aardse taal nieuwsgierig naar het verhaal. 
Gedurende het hele boek probeert Gioia haar complexe wereld te begrijpen door het stellen van vragen. Wat mij in dit verhaal heeft gegrepen zijn de kleine maar geweldige levenslessen van haar docent filosofie. Deze lesjes laten je ook over je eigen leven nadenken, zonder dat het een zwaar boek wordt.

Uniek en meeslepend

De bijzondere woorden van Gioia is serieus een van de beste Young Adult boeken die ik de laatste jaren heb gelezen. Ik heb genoten van elk bijzonder woordje wat in het boek te vinden was. Het meeslepende, ontroerende, bijzondere verhaal rondom Gioia is uniek in zijn soort. 

WIL JE MEER LEZEN?

Kijk op boekrecensiesblog voor de complete recensie van dit geweldige Italiaanse Young Adult boek: de bijzondere woorden van Gioia


Volg mij ook op instagram: @selina_jansen_books

Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens

Bijna bijna bijna!