Bijna bijna bijna!

 

Jaaa hij is er!

Mijn eerste boek is hier. Hij ligt naast me. Ik kan hem vastpakken en doorbladeren. 
En ik ben trots! Zo ongelooflijk trots. 
Nog maar heel even en hij is klaar om gepubliceerd te worden. Nog een paar kleine aanpassingen en hij is perfect. 

Publiceren 

Komend weekend wordt Liv en Lune dan eindelijk gepubliceerd. Iets waar ik maanden op heb gewacht, jaren naar uit heb gekeken en nooit heb verwacht. Nooit heb ik gedacht dat ik werkelijk mijn eigen boek zou kunnen schrijven. En nu ligt hij hier gewoon. 

Interesse?

www.boekenbestellen.nl/boek/liv-en-lune

Hier komt mijn boek. Ook op Bol.com is hij straks te bestellen. 
Nu begint mijn uitdaging van informatie verspreiden en andere mensen prikkelen om het boek te willen lezen. Want hoe geweldig zou het zijn als over een paar jaar alle tieners weten wie Liv en Lune zijn?!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Liv en Lune - update

Schrijven in de vakantie ~ moeder van 2 jongens